همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

قالب عشق 3

قالب عاشقانه

تغییرات قالب :

- تمامی ابزارک ها، قابلیت ها و امکانات جدید در قالب تعبیه شده اند.

- کدهای html و css بهینه سازی شدند.


مشخصات قالب :

- نوع قالب:     عاشقانه

- تعداد ستون :  دو ستونه
- سبک و سرعت لود بالا
- وضوح نمایش : 768 * 1024

- سازگار با مرورگرهای :‌ firefox,IE6+,Opera,Google Chrome


مشاهده قالب    دانلود قالب

نظرات 2 + ارسال نظر
الناز پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 11:20 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام خسته نباشید قالب love3 اشکال داره و بهم ریخته است راستی قالبی که خواسته بودم چی شد؟

خاطره چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 15:48 http://khaterehfunny.blogsky.com/

سلام لطفا اگه میشه جوابم رو بدید
من وبلاگم رو 3 تیر 92 درست کردم و دنبال کد لایک دادن به پست ها بودم
امروز تو وب یکی از دوستانم بودم که ایشون وبشون رو 3 مرداد درست کردن
برای دوستم امکان لایک دادن اومده ولی برای من نیومده
میشه کمکم کنید که چکار کنم تا برای منم بیاد
منتظرم

سلام
به دلیل اینکه قالبتون رو از سایت دیگری دریافت کردید این امکانات بر روی قالب شما فعال نیستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد