همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

قالب کلاسیک 2 - سه ستونه برای بلاگ اسکای

قالب کلاسیک 2 - سه ستونه

تغییرات : 

فعال شدن تمامی ابزارک ها، قابلیت ها و امکانات بلاگ اسکای

- استفاده از فونت فارسی در عنوان مطالب و منوها

- بهینه سازی کدهای HTML و CSS


مشخصات قالب :

- نوع قالب: کلاسیک، ساده

- تعداد ستون :  سه ستونه

- سبک و سرعت لود بالا

- وضوح نمایش : 768 * 1024

- سازگار با مرورگرهای :‌ firefox,IE6+,Opera,Google Chrome

- مناسب جهت وبلاگ های آی تی، خبری، اطلاع رسانی و ...

- طراحی شده بر اساس استاندارد های w3.org و همچنین سئوی مناسب 

- در صورت هرگونه مشکل در قالب از طریق نظرات ما را مطلع گردانید.


مشاهده قالب دانلود کد قالب

نظرات 19 + ارسال نظر
رهگذر جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 12:39

سلام
بعضی امکانات مثل لایک، اشتراک شبکه های اجتماعی، نشان دادن نظر در ادامه مطلب، نظرسنجی، کشویی بودن دسته ها، زیر دسته،ابر برچسب و...

فعال نیست!

سلام دوست عزیز
بله، فعلا روی قالب ها فعال نشدن. ولی آموزش نحوه فعال کردنشون رو دارم توی سایت میزارم تا عزیزان استفاده کنن. قالب ها رو هم به امید خدا تا چند وقت دیگه بروزرسانی می کنم.
موفق باشید.

مسعود یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 01:20 http://sirizan.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم.

از اینکه برای نظر بنده ارزش قائل شدین و جواب دادین ممنون هستم؛ ببینید این که شما میگید عکس رو سایزش رو کوچیک کنم بعد منتشر کنم یا سایز کوچیک بذارم لینک بزرگش رو بذارم و... صحیح. اما حرف من این نیست! ببینید بنده وبلاگم از سال 89 آرشیو داره کلی عکس هست که اینطور که شما میگین دونه دونه باید برم سایزاشون رو کوچیک کنم... مسئله اینه که خود بلاگ اسکای چندتا قالب داره که شما اصن عکس رو با سایز HD هم بذاری خود قالب براش جوری تعریف شده که عکس رو اندازه خود پست نشون بده و بیرون از پست نزنه، من اینو ازتون میخوام اگه زحمتی نیست.

دم شما گرم ♥

خواهش میکنم،
چشم این مشکل رو هم برطرف میکنم.

حاجی جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 01:27

دوست من این قالب از ابزارک لایک بصورتی که در وبلاگت آموزش دادی پشتیبانی میکنه؟؟

فعلا نه،
دارم قالب هارو بروزرسانی میکنم.

رعنا سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 14:40

سلام لطفا این قالب سه ستونه رو با یک هدر رنگ شادتر وتمام امکانت بلاگ اسکای زودتر بروز کن بده بیرون تا در سطح اینترنت بترکونه خیلی قالب خوبی هست اگه رنگ هدرش عوض بشه استاندارد سازی شده وابرچسب لایک دکمه اشتراک گذاری وامکانات دیگه اضاف بشه زودتر اماده کنید ممنون میشم

رها سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 14:43

با سلام
لطفا هرچی سریعترامکاناتی مثل لایک، اشتراک شبکه های اجتماعی، نشان دادن نظر در ادامه مطلب، نظرسنجی، کشویی بودن دسته ها، زیر دسته،ابر برچسب و... رو برای قالب کلاسیک 2فعال کنید باتشکر

fatahgilani دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 13:05 http://fatahgilani.blogsky.com

سلام
من در قسمت اعمال قالب دچار مشکل بزرگی شدم قالب هایی خودم میخوام اعمال کنم اصلا اعمال نمیشه یعنی این که صفحه لود نمیشه و ارور میده فقط قالب های پیشنهادی توسط بلاگ اسکای در بخش نمای وبلاگ ثبت میشه
خواشا کمکم کنید
رو اون یکی قالبم خیلی کار کرده بودم
یا علی!

سورنا دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 09:12 http://bachehayedirooz.blogsky.com/

سپاسگزاریمممممممم

milad چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:24 http://hap-hap.blogsky.com

سلام تو نخسه جدید بخش افراد آنلاین آمارگیر نیست در ضمن در بالا پیش آیکن ها بخش پرو فایل نیست

بخش آمار هنوز فعال نشده.
آیکون هم خودتون می تونید اضافه کنید

milad چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 12:50 http://hap-hap.blogsky.com

چطور اون آیکون رو اضافه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟در ضمن میشه کد موضوع بندی رو در قالب جا دهید من نتونستم

کد موضوع بندی که هست.
آیکون روهم خودتون می تونید با کمی دقت قرار بدید.

بهی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 19:00

سلام
قالب مشکل داره..........

مطالب نمیاد

قالب بررسی شد.
مشکلی نداشت.

محمدرضا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:19 http://itplus.blogsky.com/

سلام ،

من قالب خودمو اپدیت کردم ولی تو اپدیت جدید امارو نمایش نمیده ، ولی تو قبلی نمایش میداد ، اون تقویمی هم که تو عکس بالاست رو نداره

اگه امکانش هست همین قالب رو نسخه قدیمی رو برام بفرستین :)

ممنون

محمدرضا سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:10 http://itplus.blogsky.com/

سلام ،

با عرض پوزش مشکلم حل شد، بابت نظر قبلی معذرت

محمد ن چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 18:29 http://dizijan.blogsky.com

سلام.خیلی ازتون ممنونم.
اگه میخوام بکگراند قالب عوض کنم.همچین امکانی وجود داره؟براهمین قالب

سلام
بله شما میتونید بکگراند رو تغییر بدید. مشکلی نداره.

محمد ن چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 20:15 http://dizijan.blogsky.com

من آدرس بکگراند نتونستم پیدا کنم.میشه بگید کدوم؟

توی کد استایل body رو پیدا کنید و پارامتر و مقدار background:url(آدرس تصویر) رو اضافه کنید. مثل :
body{background(url);}

پوریا یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 00:39 http://parsub.blogsky.com/

ممنون ازتون خیلی دنبال همچین قالب ساده و شیکی میگشتم که اینجا یافتم
ولی قالب دو تا اشکال داره داره، 1.کلید اشتراک گذاری زیر پست نمیاد میتونید برید ادرسم و ببینید. کلید امتیاز گوگل پلاس در هدر هم کار نمیکنه 2.اگه به متن مطالب دقت کنید (به بلاگم بیایید ببینید) بین خط ها رنگ زمینه کمی تیره تره ولی زمینه ی متن سفیده، این تفاوت رنگ نوشته رو از زیبایی میندازه و ارزش فالب رو میاره پایین. اونجا که نوشتم "سلام بر بازدیدکنندگان عزیز " بعد فاصله دادم دقت کنید متوجه میشید منظورم رو! لظفا این دو رو تصحیح کنید

ممنون، بررسی میشه

farhad جمعه 26 مهر 1392 ساعت 22:40

سلام خیلی خیلی ممنون بابت قالب فوق العادست فقط من یه کارایی روش انجام دادم که سرعتش رته بالا مثلا فایل های آپلود شده روی پیکوفایل رو تو یه جا دیگه آپلود کردم که سرعت بالاتری داره و کلی رو لود قالب اثر گذاشته ولی من همین الان به یه مشکل برخوردم وقتی موضوع بندی میکنم خیلی راحت موضوع ها میاد اما وقتی برای موضوعات والد میزارم دیگه کلا قسمت موضوعات از تو وب میره نمیدونم والا اگه مشکل از قالبه که لطفا تصحیح کنید اگه من جایی اشتباه کردم لطفا راهنماییم کنید بازم ممنون

سلام
دوست عزیز آدرس وبلاگتون رو بفرمائید تا بررسی بشه.
قالب چند بار تست شده و مشکلی نداشته تابحال. خیلی از دوستان هم دارن استفاده میکنند.

farhad سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:29

آقا دستتون درد نکنه قالب عالیه مشکل موضوع بندی هم حل شد ولی وقتی قسمت آمار بلاگ اسکای فعال شد و نصبش کردم تو قسمت ویرایش قالب یه خطا نشون میده که میگه تگ @counter داخل بلاک <stats></stats> در قالب یافت نشد اینو هم برسی کنید ممنون میشم

ممنون از شما.
بررسی میشه.

farhad سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:06

ممنون بابت پاسخگویی سریعتون انشاالله برسیتونم مثل پاسخگوییتون سرعت داشته باشه خیلی ممنون

مشکلی که فرموده بودید بررسی شد و چنین چیزی مشاهده نشد.
تگ آمارگیر در قالب وجود داره.

kasra جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 18:56

سلام خسته نباشید. قالباتون عـــــــالیــــــــه. خیلی قشنگن. فقط یه سوال داشتم. خواستم بدونم میشه هدر (header) این قالب رو تغییر داد یا نه؟ ممنون

سلام دوست عزیز
بله.. میشه تغییر داد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد