همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

فایل لایه باز دکمه های شیشه ای + کد CSS3

کد دکمه های شیشه ای با CSS3 

 سلام دوستان. امروز داشتم توی نت به دنبال یک کد CSS میگشتم که با یه سایت خارجی آشنا شدم. مدیر این سایت نمونه کدهای آماده و قابل استفاده رو برای کاربران تهیه کرده و فایل شون رو برای دانلود قرار داده بود. من هم چندتا از این ابزارها و کدها رو دریافت کردم و به امید خدا، بعد از فارسی سازی و بهینه سازی جهت استفاده در وبلاگ، در سایت قرار خواهم داد.

و اما برای امروز کد دکمه های شیشه ای ساخته شده با CSS3 رو براتون آماده کردم. از این دکمه ها میتونید در فرم های تماس با ما، نظرات، لینک دانلود و... استفاده کنید.

فایل لایه باز این دکمه ها و همچنین فایل های html و css رو از لینک زیر دریافت کنید.


دریافت فایل

حجم فایل : 780 کیلوبایت

نظرات 2 + ارسال نظر
parsmovies سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 00:49 http://www.parsmovies.vcp.ir

سلام وبلاگ خوبی داری از مطالبش خوشم اومد اگه خواستی یه سر به وب من بزن
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده

ممنون

سورنا جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 21:34 http://bachehayedirooz.blogsky.com/

ممنون از اینکه تقریبا هر روز مطلب جدید میذارین -یه سوال دارم شاید سوال برخی دوستانم باشه-روش ترجمه قالبهای اچ تی ام ال به بلاگ اسکای رو ایا جایی سراغ دارید که اموزش بدن-نمیشه بخشی رو تو سایتتون بذارید که اموزش بده؟گشتم نبود

- برای ترجمه قالب ها به سیستم بلاگ اسکای اولا باید با html و css تا حدودی، و ثانیا با تگ های بلاگ اسکای آشنایی داشته باشید.
- در فکر ایجاد همچسن بخشی هستم. کار بروزرسانی قالب ها تموم بشه به امید خدا دست بکار میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد