همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

بروزرسانی قالب های پیش فرض بلاگ اسکای

سلام به همه کاربران بلاگ اسکای

امروز دوشنبه تمام قالب های پیش فرض بلاگ اسکای بروزرسانی شدند. از این به بعد میتونید از تمام امکانات جدید بلاگ اسکای استفاده کنید.

در اینجا جا داره از زحمات جناب آقای چنگیزی تشکر و قدردانی کنیم.

در ضمن قالب های همیار نیز در حال بروزرسانی با امکانات جدید هستند.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد حسین سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 10:38 http://mhmk.ir

آموزش ها رو هم بروز رسانی کنید ... اینطور که دیدم خیلی چیزا آجاکس شده

آموزش ها بروزرسانی شدند.

حسین سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 13:51 http://www.7alma.ir

سلام
چطور میشه یه کدی یا یه متنی را در ادامه مطلب آورد

میتونی وقتی ادامه مطلب رو می نویسی، در ادیتور مشاهده کد رو بزنید تا کدهای اچ تی ام ال نوشته رو ببینید. حالا کدهای خودتون رو وارد کنید.

محمد حسین سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 14:57 http://mhmk.ir

ابزارک جستجو هم دارای اسکریپت آجاکس شده ... بروز رسانی نکردینش

ممنون. ولی استفاده از این کد ضروری نیست و مشکلی در عملکرد جستجو ایحاد نمیکنه.

peyman چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 07:22 http://f9tfans.blogsky.com

سلام مرسی که اینقدر به همه ی بچه های بلاگ اسکای لطف دارین. انشاا... خدا خیرتون بده. بابت همه ی زحماتتون ممنون.

خواهش میکنم پیمان جان

علیرضا پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 00:14

سلام.جواب سوالات و مشکلات من. که ندادی.البته توقع بیجایی هست که وقت برای کار من بذاری.
1-یه برنامه ادیتور با جزیات معرفی کنید که هم ساده باشه هم قابل درک و فهم.دریم ویور نمیخوام جز این.مرسی
2-ایا شما هم این دستورات و کدها به روز کردید؟یعنی بعد از آپدیت قالب توسط بلاگ اسکای؟

سلام علیرضا جان
خواهش میکنم، من مشکلات رو تا اونجایی که بلد باشم جواب میدم. و یادمه که جواب سوال شمارو هم دادم.(اگر نه، دوباره بفرمائید تا جواب بدم)

1- ادیتور notepad++ رو میتونید استفاده کنید. نرم افزاری سبک و سریع و همچنین کار کردن باهاش راحته.(من خودم هم از این ادیتور استفاده میکنم.)
2- بله، کدها و آموزش ها بروز شدند.(قبل از بروزرسانی کامل قالب های پیشفرض بلاگ اسکای، آقای چنگیزی لطف کردن و یک قالب بروزرسانی شده با همه امکانات برای بنده ارسال کردند.)

علیرضا پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 02:58 http://rozayema.blogsky.com/

شکسته نفسی میکنید.شما استاد ما هستید
سوالم یادم نیست اما.این برنامه دارم اما میخوام زمان انتخاب یه قسمت تو حالت نمایش تو کدها هم سلکت بشه تا بدونم کدوم کد هستش.یعنی پویاتر باشه.به وبلاگ من سر بزن لطفا ایرادات ببین.مخصوصا نظرات که کوچیک شده.
اهان برای اسیل دادن به مثلا نظرسنجی برنامه خاصی هست که استایل ببینی؟یا بگی چطور باشه؟

خواهش میکنم. این چه حرفیه.
والا من از همون اول هم همین رو استفاده میکردم و راضی هستم ازش.
ولی بازهم اگر مورد مناسبی دیدم اعلام میکنم در سایت.

برای استایل دادن هم برنامه خاصی نداره باید خودتون انجامش بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد