همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

دسته بندی پیوندها در بلاگ اسکای

دسته بندی پیوندها


پیوندها امکانی هست که بوسیله آن میتوانید لینک سایت دوستان، همکاران و یا سایت های دیگر را که با آنها تبادل لینک کرده اید در سایت و وبلاگ خود قرار دهید. اما ممکن است شما بخواهید لینک های خود را از لحاظ نوع سایت ها و وبلاگ هایی که با آن ها تبادل لینک داشته اید دسته بندی کنید. مثلا سایت های خبری، سایت های تفریحی، سایت های علمی، سایت های دانلود و ... . 

بلاگ اسکای این امکان را برای شما فراهم کرده است. حالا میخواهیم با هم مراحل دسته بندی پیوندها، اضافه کردن یک پیوند و مرتب سازی آنها را فرا بگیریم.

1- از ستون کناری پنل مدیریت روی "پیوندها" و سپس روی "افزودن پیوند جدید" کلیک کنید.



2- از قسمت دسته بندی روی "افزودن و مدیریت دسته ها" کلیک کنید.


3- در اینجا شما یک دسته بیشتر ندارید و آن دسته پیوندها می باشد که بصورت پیشفرض قرار داده شده است. برای افزودن دسته جدید روی "افزودن دسته بندی جدید" کلیک کنید.


4- در اینجا نام دسته و نوع مرتب سازی پیوندها را می توانید مشخص کنید.


روی ثبت کلیک کنید تا دسته جدید ذخیره و اضافه گردد.


5- حالا به پیوندها و اضافه کردن پیوند جدید بروید و اقدام به اضافه کردن پیوند جدید کنید. عنوان، آدرس و توضیحات لینک را در محل مربوطه وارد و همچنین نوع دسته بندی لینک را نیز مشخص کنید.



روی دکمه ثبت کلیک کنید تا لینک جدید اضافه گردد.


6- بعد از اینکه تمام لینک های خود را وارد کردید می توانید آن ها را بر اساس چند پارامتر مرتب سازی کنید. مرتب سازی بر اساس طول عنوان(نزولی)، طول عنوان(صعودی)، طول عنوان(مثلثی) و مرتب سازی دستی.


7- برای مشخص کردن نوع مرتب سازی از بخش پیوندها، مرتب سازی پیوندها را انتخاب و اقدام به مرتب سازی کنید. در اینجا می توانید برای هر کدام از دسته یک نوع مرتب سازی را انتخاب کنید. اگر مرتب سازی دستی را انتخاب کرده اید می توانید روی علامت فلش دو طرفه که کنار نام لینک وجود دارد کلیک کرده و نگه دارید و لینک را به بالا یا پائین انتقال داده و سپس رها کنید. در آخر کار روی "ثبت تغییرات" کلیک کنید.


حالا در صفحه اصلی وبلاگ به تعداد دسته های پیوندها بلاک پیوندها نمایش داده می شود.

منبع : همیار بلاگ اسکای

نظرات 2 + ارسال نظر
peyman جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 23:56

جالب بود. مرسی

نوید جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 23:56

فقط می تونم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد