همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

دانلود فونت زیبای محرم

دانلود فونت محرم

 

طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی های خود استفاده کنند.

حجم فایل فشرده : 62 کیلوبایت


دانلود 


نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 13:01

سلام باز علیرضا و سوالات عجیبش
راستش من با اجازه قالبی که مربوط به سایت خود شما بود و گذاشته بودید استفاده کردم.وبلاگم انگلیسی هست میخوام کل عناصر بدون مشکل به سمت چپ بیاد لطفا کمکم کنید

باید کمی توی کدهای css تغییرات ایجاد کنید. از جمله در body مقدار direction رو روی ltr (چپ به راست) قرار بدید.
لطفا آدرستون رو هم قرار بدید تا بهتر بشه نظر داد.

peyman دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 17:08

تشکر

حسین دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 23:23 http://7alma.blogsky.com/

من سه درخواست داشتم (که قبلا مطرح کرده بودم ولی ....)
برای وبلاگ خود منوی آبشاری که با اسکرول صفحه حرکت کند چگونه برای وبلاگم خبرنامه درست کنم چگونه برای وبلاگم اسلایدر عکس قرار بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام حسین جان
واقعا ببخشید، سرم شلوغه نرسیدم به مطالب شما.
منوی آبشاری رو باید کدش رو آماده کنم. البته یه جستجوی کوچک انجام بدید نمونه زیاد پیدا میشه.
خبرنامه هم که دیگه مثل قبل نیست که یه فرم در صفحه قرار بدید تا دیگران عضو خبرنامه بشن. ولی می تونید از سایت هایی که این امکان رو دارند استفاده کنید. مثل وبگذر.
اسلایدر تصاویر هم که باید با کد جاوا یا جی کوئری ایجاد کرد. سایت 1 ابزار یادمه همچین ابزاری داشت. مشاهده کنید اگر مورد پسندتون نبود من خودم یه نمونه برای آموزش قرار میدم.

علیرضا سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 03:42 http://alir110.blogsky.com/

سلام اینم ادرسم تغییرات دادم اما دلخواهم نیست زیاد منوها چپ چین نشدن.بازم منتظر نظر شما استادد عزیزم هستم

بدون تعارف و اغراق گفتم

خواهش میکنم.
علیرضا جان شما باید تمام عناصر رو چپ چین و یا چپ به راست کنید.
مثلا در متن و عنوان مطالب و عنوان منوها باید text-align:left قرار بدید.
لینک های موجود در لیست ها رو هم همینطور. و جاهایی هم که float:right هست به float:left تغییر بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد