همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

دانلود قالب قلم

قالب قلم

- نوع قالب: ساده، ادبی، فرهنگی

- تعداد ستون : دو ستونه

- سبک و سرعت لود بالا

- حجم قالب : 33 کیلوبایت

- وضوح نمایش : 768 * 1024

- سازگار با مرورگرهای : Firefox , IE6+ , Opera و ...

- مناسب جهت وبلاگ های شخصی، ادبی، فرهنگی و ...
- طراحی شده بر اساس استاندارد های w3.org و همچنین سئوی مناسب 

امکانات جدید قالب : 
- تمامی ابزارک ها، قابلیت ها و امکانات جدید در این قالب تعبیه شده اند.
- قالبی بسیار زیبا با طرح سایت های مدرن.
- بهینه سازی کدهای HTML و CSS
- استفاده از فونت فارسی در طراحی قالب

::در صورت هرگونه مشکل در قالب از طریق نظرات ما را مطلع گردانید.

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 08:16 http://story-2011.blogfa.com

کوچیک تر که بودم فکر می کردم بارون اشک خداست ولی مگه خدا هم گریه می
کنه چرا باید دل خدا
بگیره!!!! دوست داشتم زیر بارون قدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم اشک خدا را تو
یه کاسه جمع کنم تا هر
وقت دلم گرفت کمی بنوشم تا پاک و آسمانی شوم! آسمان که خاکستری می
شد دل منم ابری می شد
حس میکرم که آدما دل خدا رو شکستند و یا از یاد خدا غافل شدند همه می
گفتند باران رحمت خداست ولی
حس کودکانه من می گفت خدا دلش از دست آدما گرفته
سلام عزیزم زیبا منویسی..مطالبی که گذاشتی واقعا خوندنی بود
سلیقت حرف نداره دوست من.....
بنظرم مطالبت اصل موضوع رو به خواننده میرسونن .....
موفق باشی عزیزم.....[گل]

کاوه یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 13:03

با سلام و عرض خداقوت
یکی از دوستان قالبی در وبلاگش قرار داده که گویا از سایت شما گرفته. ولی من هرچه قدر گشتم آن قالب را پیدا نکردم
خواهشا آن قالب را برایم میل کنید. من آدرس وبلاگ مربوطه را که از قالب شما استفاده کرده را در زیر قرار میدهم:
http://ashabe14.blogsky.com/

باتشکر

علی سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 21:38 http://alibostan.blogsky.com

سلام. این فالب خیلی زیباست ولی مشکلش اینه که بخش نظرات رو از کار می ندازه لطفا دوباره بررسیش کنید

سلام
درسته ، این قالب هنوز به امکانات جدید مجهز نشده.
ولی سعی میکنم چند روزه درستش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد