همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

دانلود فونت ارغوان A_Arghavan

دانلود فونت ارغوان

طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی های خود استفاده کنند.


حجم فایل فشرده : 14 کیلوبایت دانلود فونت

نظرات 4 + ارسال نظر
Lidoma پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 12:39 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

بابک جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 03:09 http://www.takrooz.blogsky.com

با سلام ممنون از آموزش خوبتون

لطفا آموزش نظرات ادامه مطالب رو هم آموزش و کدشو در الویت قرار دهید

همین قالب شما بخوام امکانش هست کدشو برای عموم قرار بدید

با تشکر و سپاس از شما

بروی چشم.

حاجی جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 11:23

سلام دوست من یه سوال

آقا یه سوال
اگه یه وبلاگ داشته باشیم که مطالب خوبی نداشته باشه
و امکان مسدود شدن از طرف بلاگ اسکای یا مدیریت تعیین مصادیق باشه

منی که با یه ایمیل 10 تا وبلاگ رو رزرو کردم مثل :
weblog
weblog-1
weblog-2
و...

با مسدود شدن weblog بقیه هم مسدود میشن یا نه؟؟

اگه آره که من با ایمیل های دیگه بسازم

فکر نمیکنم ربطی به ایمیل داشته باشه. احنمالا فقط آدرس وبلاگ خاطی میره توی لیست سیاه که مسدود بشه.

رضا جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 16:43 http://parvanian.blogsky.com/

سلام چگونه از این فونت استفاده کنم و آیا فونتهای دیگری هم هست

سلام
فونت رو دانلود کنید و در مسیر پوشه فونت ها قرار بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد