همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

اضافه کردن سایت به خبرنامه در بلاگ اسکای

خبرنامه در بلاگ اسکای


یکی از امکاناتی که بلاگ اسکای برای کاربران خود در نظر گرفته است، قابلیت استفاده از خبرنامه در وبلاگ می باشد. بوسیله خبرنامه شما می توانید از بروز شدن سایت های مورد علاقه خود مطلع شوید. اما برای این منظور شما باید در سیستم خبرنامه سایت مورد نظر عضو شوید. 

ادامه مطلب ...

دسته بندی پیوندها در بلاگ اسکای

دسته بندی پیوندها


پیوندها امکانی هست که بوسیله آن میتوانید لینک سایت دوستان، همکاران و یا سایت های دیگر را که با آنها تبادل لینک کرده اید در سایت و وبلاگ خود قرار دهید. اما ممکن است شما بخواهید لینک های خود را از لحاظ نوع سایت ها و وبلاگ هایی که با آن ها تبادل لینک داشته اید دسته بندی کنید. مثلا سایت های خبری، سایت های تفریحی، سایت های علمی، سایت های دانلود و ... . 

ادامه مطلب ...

دانلود 10 آیکون فلت شبکه های اجتماعی

آیکون فلت شبکه های اجتماعی
این مجموعه شامل 10 آیکون تخت (flat) شبکه های اجتماعی برای استفاده در طراحی صفحات وب همراه با فایل لایه باز psd می باشد.  
ادامه مطلب ...

دانلود Skybound Stylizer v5.0 - نرم افزار ویرایش CSS

نرم افزار stylizer

css یا همان Cascading Style Sheet روشی است برای قالب بندی و طراحی اجزای صفحه از قبیل متن، تصویر، زمینه صفحه، کادرها و تقریباً هر چیزی که در طراحی صفحه استفاده می شود بدون استفاده از کدهای HTML. 

ادامه مطلب ...

تعیین لوگوی وبلاگ در بلاگ اسکای

اگر یادتون باشه در نسخه قبلی بلاگ اسکای، شما می تونستید لوگویی برای وبلاگ خود در نظر بگیرید و هنگام مشاهده وبلاگ بلاکی با عنوان لوگو وجود داشت که لوگوی وبلاگ شما در آنجا نمایش داده میشد. اما در نسخه جدید این امکان کمی تغییر کرده و دیگه در وبلاگ نمایش داده نمیشه. در ادامه به نحوه قرار دادن لوگو برای وبلاگ و همچنین توضیحاتی درباره این امکان می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

تعیین صفحه آغازین وبلاگ در بلاگ اسکای

امروز میخواهیم یکی دیگر از امکاناتی که در نسخه جدید به بلاگ اسکای اضافه شده رو بررسی کنیم. همانطور که از عنوان مطلب پیداست، میخواهیم ببینیم چطور میشه صفحه اول یا آغازین وبلاگ رو تغییر داد.  ادامه مطلب ...