همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

اتصال دامنه به وبلاگ در بلاگ اسکای

اتصال دامنه به وبلاگ 

آدرس یک پایگاه اینترنتی یکی از مهمترین اصول موفقیت آن پایگاه را بازی می کند. معمولاً افراد آدرس هایی که به صورت زیر دامنه هستند را وبلاگ، و پایگاه هایی که دارای یک آدرس منحصر به فرد و مستقل هستند را سایت می نامند.

ادامه مطلب ...

تفاوت وبسایت و وبلاگ

اگر کسی از شما بپرسد یک سایت با یک وبلاگ چه تفاوتی دارد، چه جوابی برایش دارید؟
در ادامه برخی تفاوت های وبلاگ و وبسایت شرح داده شده است.

ادامه مطلب ...

متاتگ چیست؟

متاتگ ها راهی برای شناساندن وب سایت شما به جهان خارج است .  عنوان تگ هایی که برای صفحات سایت خود تعریف میکنید موتور های جستجوگر را در شناختن مطالب داخل سایت شما یاری میکند .

ادامه مطلب ...

فایرفاکس خود را بهینه کنید !

اگر از مرورگر فایرفاکس برای وبگردی استفاده می کنید بهتره این مقاله رو بخونید.

در این مقاله قصد داریم به شما آموزش بدیم تا چطور سرعت بارگذاری صفحات وب رو افزایش و همچنین میزان حافظه مصرفی رو کاهش بدید.

ادامه مطلب ...

بک لینک چیست؟

گوگل اهمیت زیادی برای این پیوندها هم از نظر تعداد و هم از نظر میزان محبوبیت وب سایت پیوند دهنده قائل می باشد. هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک(Back Link) است.

ادامه مطلب ...

تاثیر طراحی سایت بر رتبه آن در موتورهای جستجوگر

طراحی خوب یک سایت علاوه بر اینکه می تواند باعث جذب بازدیدکنندگان زیادی می شود، می تواند باعث افزایش رتبه سایت در موتور جستجو شده و تعداد بازدیدکننده از طریق موتور جستجو را نیز افزایش دهد. به این منظور پارامترهای مهم از نظر موتورهای جستجو در طراحی یک سایت را ارزیابی می نمائیم.

ادامه مطلب ...