همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

قالب گل

قالب گل 

قالب بروزرسانی شد. ( آخرین بروزرسانی : 92/06/09 )


تغییرات : 

- قابلیت اشتراک گذاری مطالب (جدید)

- قابلیت نمایش زیردسته ها (جدید)

- ابزارک جستجو و نمایش نتایج جستجو- ابزارک ابر برچسب(جدید)

- نمایش تماس با ما در خود صفحه (صفحه جداگانه باز نمی شود)(جدید)

- نمایش ابزارک کد اختصاصی(جدید)

- بهینه سازی کدهای HTML و CSS


مشخصات قالب :

- نوع قالب: ساده

- تعداد ستون :  دو ستونه

- سبک و سرعت لود بالا

- وضوح نمایش : 768 * 1024

- سازگار با مرورگرهای :‌ firefox,IE6+,Opera,Google Chrome

- مناسب جهت وبلاگ های آی تی، خبری، اطلاع رسانی و ...

- طراحی شده بر اساس استاندارد های w3.org و همچنین سئوی مناسب 

- در صورت هرگونه مشکل در قالب از طریق نظرات ما را مطلع گردانید.


مشاهده قالب دانلود کد قالب

نظرات 4 + ارسال نظر
پسرک غمگین دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 07:52 http://stonehearts.blogsky.com

سلام دوست خوبم

قالبهای قشنگی داری

راستش من عزیزی رو از دست دادم

اون رو فرشته خانم صدا میزدم

چونکه مثل فرشته زیبا بود و پاک
فرشته ای در خاک

وبلاگ من به خاطر اونه که برپاست

دنبال یه قالب خوب می گشتم
ولی چیزی پیدا نکردم به جز همون قالب مشکی رنگ

می تونی قالبی با همین شمایل درست کنی؟
فرشته ای در خاک
یا فرشته ای با بالهای شکسته...

نمی دونم چی می تونم بگم ولی این تنها هدیه ایه که من می تونم به اون بدم...

کمکم می کنی؟
ممنونم دوست خوبم

طوطی بانو دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 21:51 http://mittoo.blogsky.com

سلام ... روزگارتون نیک و دستتون درک نکنه بابت اینهمه قالب باسلیقه و زیبایی که طراحی می کنید ... حقا که با سلیقه اند همشون ... یکی از یکی زیباتر ... من هر روز به وبلاگتون سر می زنم و قالبهای زیباتون رو نگاه می کنم و کلی لذت می برم و افسوس می خورم چرا برای وبلاگم نامی رو انتخاب کردم که حالا نمی تونم براش هیچ قالب طرحداری رو انتخاب کنم ... یک سوال داشتم ... آیا شما قالب سفارشی هم با پرداخت هزینه اش طراحی می کنید ... ؟؟؟
باز هم ممنونم ...

گروه ارم سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 00:07 http://eramgroup.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
موفق و شاد باشی

با حق

خیلی جیگرن!!!
یکی برفی درست کن با گلهای قشنگو کمرنگ :)
قربووووووووونت

روزات برفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد