همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای
همیار بلاگ اسکای

همیار بلاگ اسکای

طراحی و ترجمه قالب های بلاگ اسکای

لایک مطالب در بلاگ اسکای

لایک مطالب در بلاگ اسکای

یکی از امکاناتی که نسخه جدید بلاگ اسکای برای کاربران فراهم کرده قابلیت لایک مطالب هست. با توجه به اینکه این قابلیت هنوز بر روی قالب های پیش فرض بلاگ اسکای فعال نشده، اما امروز همیار بلاگ اسکای به شما نشان خواهد داد که چطور این ابزار رو فعال کنید.

خوب ، شروع کار : 

1- در ابتدا تگ <header /> رو بین تگ های <head> و </head> قرار بدید.

2- سپس بلاک مربوط به لایک مطالب همراه با اسکریپت لایک که کدش رو در زیر مشاهده می کنید بین دو بلاک  <post><many></many></post> و درجایی که میخواهید نمایش داده شود قرار بدید.(بروزرسانی شد.)
تغییرات : کد اسکریپت عملیات لایک که قبلا در انتهای کد قالب قرار میدادید حذف شده و به درون بلاک لایک و بعد از تگ <like> انتقال داده شده است.
<like>
<script>...</script>
...
</like>

3- در ادامه برای اینکه یه شکل منظمی به این عنصر بدید میتونید از کد css برای استایل دهی استفاده کنید.

.like { margin: 5px 10px; }
.like .message { color: Red; }

نکته : 
- تیک گزینه "علاقه‌مندی (لایک)" رو از قسمت "تنظیمات" -> "یادداشت ها" فعال کنید.
- دکمه لایک فقط در ادامه مطلب نمایش داده خواهد شد.

عزیزان فقط دقت داشته باشن که کدها رو درست در جایی که گفته شده قرار بدن تا ابزار به درستی نمایش داده بشه و کار کنه. امیدوارم که مفید بوده باشه.

نظرات 21 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 19:04

سلام خسته نباشید میشه کامل توضیع بدید این تگ هایی که شما نوشتید تو قالب وبلاگم نیست کجا باید گیرش بیارم کامل توضیع بدید

لیست کامل تگ های نسخه جدید بلاگ اسکای در آدرس زیر قابل مشاهده است : http://www.blogsky.com/tags.html
موفق باشید

mehran سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 19:58

سلام
میخواستم اگه بشه منو راهنمایی کنید که از چه دستوری در بلاگ اسکای استفاده کنم تا مثل وبلاگ شما لیست موضوعاتم در گوشه صفحه اول بیاد . من از PostArchive استفاده کردم اصلا جواب نداد!!! هر کاری کردم قالبو جواب نداد!! البته من از برنامه نویسی سر در نمیارم فقط با کد ها بازی کردم
ممنون

سلام دوست عزیز
این تگی که شما نوشتی برای نمایش "عناوین مطالب وبلاگ" استفاده میشه.
ولی تگی که برای نمایش موضوعات وبلاگ بکار میره <category></category> هست.
لیست کامل تگ های نسخه جدید بلاگ اسکای در آدرس زیر قابل مشاهده است : http://www.blogsky.com/tags.html
موفق باشید

نازی چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 23:18

من تو قرار دادن تو قالبم مشکل دارم باید چیکار کنم یعنی باید کپی کنم تو قالبم

بله، کدهایی که آموزش داده شدند رو باید طبق راهنمایی که شده در قالب وبلاگتون کپی کنید.

نازی جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 09:43

این اموزشی که شما نوشتید به درد خودتون میخوره من همچین چیزیو تو قالبم ندیدم

ابتدا کد اسکریپت فعال سازی (اسکریپت 1) رو دانلود کنید و اون رو بعد از تگ </style> و قبل از تگ <head> قرار بدید.
حالا دومین کد اسکریپت (اسکریپت 2) رو هم دانلود کرده و اون رو بین دو تگ <body> و </body> قرار بدید.(پیشنهاد می کنم که قبل از تگ بسته </body> قرار بدید.)
حالا بلاک مربوط به لایک مطالب که کدش رو در زیر مشاهده می کنید مطابق راهنمایی بلاگ اسکای بین دو بلاک <post><many></many></post> قرار بدید.

سلام دوست عزیز
لطفا آموزش رو دقیق بخونید.
دوست عزیزمون پوربا در وبلاگشون از همین روش ابزار لایک رو فعال کردن. می تونید مشاهده کنید.http://www.911251.ir

Ali... چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 18:50 http://www.my-music.blogsky.com

تمام این کارایی که گفتید کردم ولی نشد!:(
یه سر میزنین وبلاگم شاید اصلا تمم قابلیتشو نداره!
ممنون

سلام
تمام مراحل رو با دقت انجام بدید حتما درست میشه.
تعدادی از دوستان انجام دادند و نتیجه گرفتن.

Ali... چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 21:14 http://www.my-music.blogsky.com

یبار کامل انجام دادم فقط پایین صفحه یه علامت لایک اومد ،
نه تو همه ی مطالب ...
لطف میکنین یه لینک مثال بدین ببینم ؟

حاجی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 16:10

سلام پسر
شما که همیار بلاگ اسکای هستید لطفا زود به زودتر آموزش و مطالب مفید رو بروز کنید
منتظر آموزش فعال کردن لایک در نظراتت هستم

حاجی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 16:58

دوست من یه سوال :
مردونه تو ایم آموزش رو فقط برای بالا رفتن آمارت گذاشتی نه؟

از بین این همه آدم فقط یه پوریا موفق شده که اونم معلوم نیس خودت براش درست کردی یا نه

آخه این اموزشی که گذاشتی اصالا لایک رو فعال نمیکنه

یه همت کن آموزش صحیح و کامل رو بذار تا از وبلاگت حمایت بشه

سلام دوست عزیز
ممنون از اظهار نظرتون
باید خدمتتون عرض کنم که بنده تا خودم مطلبی رو تست نکرده و به جواب نرسیده باشم اقدام به آموزش نمیکنم.
درباره آقای پوریا هم خودتون میتونید از ایشون سوال کنید که چطور این قابلیت رو فعال کردن؟آیا بنده این کار رو کردم یا خودشون انجام دادن؟

درباره آموزش هم اگر کمی دقت داشته باشید میتونید انجامش بدید.(حتما تیک گزینه علاقه مندی یا لایک رو از مسیر تنظیمات، یادداشت ها فعال کنید.)
موفق و موید باشید

حاجی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 17:48

اگه این آموزش درسته پس من دو تا مطلب رو شک دارم که اشتباه باشه

اول دومی رو میگم، شوما گفتی از کد زیر برای استایل دهی استفاده کنیم!
حالا من استایل دهی رو نمیدونم و فقط این کد رو توی قالب وبلاگم قبل از
/* TopMenu */ کپی کردم کنار کدهای css دیگه امکان داره مشکل از این باشه؟

اگه آره پس یکم درباره استایل دهی توضیح بده...

مطلب دوم اینکه من بلاک مربوط به لایک رو قبل از </many></post (تگ بسته پست) قرار دادم اما چون تازه کوچ کردم بلاگفا نمیدونم مطابق راهنمایی بلاگفا ینی چی آیا به شکل خاصی باید کپی کنم؟

اگه این دو مشکل نباشه بقیه رو صحیح اعمال کردم

بقول کسایی که میان اداره حاجی هوای مارو داشته باش واست سود داریما

حاجی پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 17:55

راستی اسمتم که نمیدونم...

ببین من اگه بخوام از یه قالب تیتل عنوانش رو بردارم کدوم کد رو باید حذف کنم؟؟
لطفا راهنمایی کن با بلاگ اسکای اصلا آشناییت ندارم من یه بلاگفایی بودم اما الان بلاگ اسکایی شدم

حاجی جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 02:03

سلام
دوستانی که مثل من میگن آموزش لایک اشتباهه
گزینه لایک فعال نمیشه و از این قبیل حرفا

باید بگم اشتباه از ماست منم از صبح تا حالا همه کدهارو درست جایگذاری میکنم اما فکر میکردم که فعال نمیشه تا اینکه به نکته ظریفی پی بردم

و اون اینه که گزینه لایک در صحه اول و زیر هر پست نمایان نمیشه و شما برای لایک هر پست باید به خود اون پست یا همون ادامه مطلب برید و این اصلا خوب نیست خود من 98% پست هام ادامه مطلب ندارن بنابراین احتیاجی هم به این لایک نداره

مدیر بلاگچی ایا راهی هست که لایک در صفحه نخصت قرار بگیره نه در ادامه مطلب؟؟

اگر نیست که همون لایک های قدیمی که سایت های خدماتی ارائه میکنن بهتره

فکر نمی کنم راهی باشه.
اگر روش بهتری پیدا کردم حتما آموزشش رو قرار میدم.

حاجی جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 11:08

مرسی ♥

مهران شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 05:40

خوشگل پس چرا نمی گفتی باید ادامه مطلب داشته باشه.
حاجی تقبل ا... .دمت گرم .

احمدرضا زارعی یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 05:27 http://dooste-man-piano.blogsky.com

درود

علی راد یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 18:36 http://novin21.blogsky.com/

درود
مرسی
</style> و قبل از تگ <head> برا اسکریپت 1 غلط نیست؟

خیر ، غلط نیست.
محل قرار دادن کدها بین همین تگ هاست.

m0261 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 20:10 http://m0261n-sh.blogsky.com/

ایول دادا مرسیییییییییییییییییییی

بچه ها اینم لایک من

ببینین داستان از این قراره این تگ هایی که دوسته عزیزمون نوشته رو باید داخله نمای وبلاگ رفته و ویرایش قالب رو انتخاب کنید خوب حالا اینی که من میگم رو بزنید f3 وقتی چنین کاری رو انجام بدید پایین مرورگرتون findظاهر میشه حالا میتونید کلماتی که دوستمون نوشته رو به راحتی پیدا کنید و در قالب وبلاگتون یا.... راحت جایگزین کنید عزیزان دقت کنید که همه چیز رو کامل انجام بدین و اون وقت هستش که خط قرمز از رویه علاقه مند لایک برداشته میشه و گزینه تیک رو هم زده باشین در قسمت(نکته : تیک گزینه "علاقه‌مندی (لایک)" رو از قسمت "تنظیمات" بخش "یادداشت ها" فعال کنید.)

داستان حله عزیزان بعد هر جایی که میخواهین میتونید بزارین

تگ های اختصاصی بلاگ اسکای :http://www.blogsky.com/tags.html داستان حله هر سوالی داشتین از من میتونید بپرسید البته تخصوصی بلد نیستم فقط برا لایک فعلا

ممنون بازم

حاج علی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 03:47

آقا من یه مشکل دارم
این لایکه اومده ... منتها توی home page نمیاد! ینی حتما باید وارد تک تک پستها بشی تا بتونی لایک کنی!
اگه بخوای لایکو بزاری زیر پستهای روی صفحه اصلی، اونوخ باس چه تغییری تو بلاک بدی!؟

تا اونجایی که من اطلاع دارم برای استفاده از این امکان باید به ادامه مطلب رفت.

Pedro شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 00:14 http://pedramonline.com

سلام، آقا شدنش که شد، دمت گرم! ولی باید روی خود یادداشت کلیک کنی تا جداگونه باز بشه بعد معلوم می‌شه. یعنی همون اوّل کنار هر پستی نمیاد و این خیلی بده :-|

درسته، در ادامه مطلب نمایان میشه.
دیگه خوب و بدش رو باید به مسئولین بلاگ اسکای گفت

peyman دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 01:51 http://f9tfans.blogsky.com

سلام، آقا دمت گرم بالاخره تونستم فعالش کنم ولی نمیدونم چرا تو ادامه مطلب فقط نمایش داده می شود.

درسته پیمان جان،
در ادامه مطلب نمایش داده میشه.

7alma سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 13:04 http://7alma.blogsky.com

با سلام
............
من تمامی موارد را مو به مو انجام دادم و گزینه لایک در ادامه مطلب آمد ولی کار نمیکنه یعنی زمانی که لایک میکنی لایک اضافه نمی کنه
.................
اگه امکانش هست در مورد موارد زیر هم یه همیاری کنید
1 نمایش نظرات در ادامه مطلب
2 اشتراک گذاری مطالب

یه وال دیگه اینکه قالبهای حرفه پولی رای بلاگ اسکای دارید

فعلا که نه. ولی میتونید سفارش قالب اختصاصی بدید.

peyman چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 19:22 http://f9tfans.blogsky.com

سلام، ببخشید امکان این هست که لایک رو مثل خودتون در بالای پست روی صفحه قرار دهیم.

حتما امکانش هست که قرار دادم. شما هم میتونید.جای کد رو تغییر بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد